Casa Modernista

Oooooh, Barcelona! Fantastisk by, og meget inspirerende for en husejer! Efter en heftig dosis Gaudi, er jeg blevet lidt lun på mosaik. Måske kunne man føje et par enkelte modernista-træk til sin sommerbolig? Der bliver nok ikke råd til runde vinduer i egetræ, men man kan ikke andet end at blive i fantastisk godt humør af at se Gaudi og de andre rødder udfolde deres kreativitet! Ingen lige linier, men kun runde former, farver og fantasi. København – gå hjem og læg dig!

Casa Battlo - absolut must-see i Barcelona


Jeg venter på bankens papirer og kan forhåbentlig overtage mit kolonihavehus om en uge eller to…

Dette indlæg blev udgivet i Indledende øvelser. Bogmærk permalinket.

2 svar til Casa Modernista

  1. Rikke siger:

    jeg vil ogsaa gerne laere at lave mosaik! forresten en halv mil er jo ingen ting at skylde banken…glaeder mig til at se huset!

Skriv et svar

