At tegne et køkken

Jeg må indrømme – én af tingene jeg glæder mig allermest til ved mit nye kolonihavehus, er at indrette hytten. Jeg er totalt redebygger – og brugte da også uger på at tegne den perfekte køkkenrenoveringsplan til min lejlighed. Jeg synes det er sjovt og hyggeligt – savner bare at kunne mestre et arkitekt-agtigt tegneprogram. Mit seneste projekt tegnede jeg via Windows Paint-programmet – og det kan ikke anbefales 🙂

Efter at have leget i et par timer med – og bandet over – Ikea’s 3D-køkken-indretningsværktøj, kastede jeg mig over min årlange samling af boligblade, og har fundet frem til at det skal være et L-formet køkken – fx á la dette?:

Og hvis du, kære læser, stadig hænger på min blog, må jeg beklage at den ikke er vanvittig interessant for andre end mig – og måske min mor – i dag 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Indretning og tagget . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

