Jeg savner dig

Kære Kolonihave. Kan man savne én, man knap nok kender? Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvordan du har det i snemasserne? Det er næsten to uger siden jeg har besøgt dig og skovlet sneen af drivhuset.

Hvordan mon du har det?

Jeg glæder mig til, at vi to skal være sammen i 2011. Du ved, jeg drømmer om endnu en Camino-tur i april-maj, men jeg kan ikke lade være med at tænke på, om jeg mon svigter dig, og hellere skulle bruge min ferie på at få lavet det gulv, malet de vægge og installeret det køkken, du mangler.

Jeg har fået en lækker amerikansk postkasse i julegave! Den skal pryde indgangen – jeg sætter den op så snart det er forår. Så er du godt på vej til at ligne denne idyl:

Tjek postkassen! Sidsel Zachariassens kolonihave.

Dette indlæg blev udgivet i Vinter og tagget . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

