Våren er i luften

Og stormen ligeså! Efter det voldsomme blæsevejr i denne uge, var jeg spændt på at se, om der mon var sket noget med Kolonien? Det var der…Men heldigvis var det kun den øverste låge til skuret, der var ramt. Den fik et par hurtige søm, og så var det fikset. Jeg viste stolt hytten frem for min far, der godt kunne se potentiale…

Små glimt af forår

Bare en uge med mildt vejr er nok til at få erantis til at blomstre! Så jeg er begyndt at læse havebøger igen, og har fundet en virkelig smuk og inspirerende bog – Den levende have af Claus Dalby. Her er pletter med bar jord bandlyst, alt er et frodigt flor af blomster – på den mest eventyrlige måde. Men jeg når nok ikke så meget haveplanlægning i år, når jeg både er væk halvdelen af april/maj og når der lige er et hus, der skal sættes i stand først. Pyt! Jeg kører den ind med minimalisme i 2011.

Dette indlæg blev udgivet i Vinter. Bogmærk permalinket.

Et svar til Våren er i luften

  1. Grethe siger:

    Sikke fine erantis – de er dobbelt så høje som mine! Jeg vil så gerne prale af mine vintergækker, som i hvert fald er 2 cm høje og i blomst!
    Og hvor du sukker over din hængende låge p. g. a. stormen, må jeg ængstes for mit 4 m. høje grantræ, som stormen har trukket halvvejs op med roden!
    Ja, Maria, vi har begge- som Dalby – en levende have!

Skriv et svar

