Lækkerhed

Efter en laaaang vinterpause, har jeg haft en skøn arbejdsdag i kolonien i dag. I fem graders frost har jeg færdiggjort mine indvendige profilbræddevægge. Og tro nu ikke, at der kun var fem graders frost udenfor huset.

Isblomster

Næ nej – billedet her viser isblomsterne på indersiden af min stuedør… For at få varmen måtte jeg gå en tur i drivhuset, som solen havde varmet op til forjættende 12 grader!

Siden sidst, er mit liv beriget med en iPhone, som er blevet mit yndlingslegetøj – udover værktøjet i Kolonien. På vejen derud i dag har jeg terpet spansk via en podcast fra iTunes – coffee break Spanish – og så har jeg taget billeder med min nye app – hipstamatic – der giver mine billeder et rigtigt cool retro-look! Alting bliver bare lidt…lækrere.

Så gik jeg mig en lang og lækker (og meget kold) tur ad promenaden ved Amager Strandpark. Da jeg blev træt af at gå, og gerne ville finde den nærmeste metro – VUPTI – så viste min iPhone mig hvor på kortet jeg befandt mig, og hvor langt der var til metrostationen. Smart, når man skal lære et nyt nabolag at kende.

Dette indlæg blev udgivet i Vinter. Bogmærk permalinket.

2 svar til Lækkerhed

  1. Grethe siger:

    Ih, sikke smukke isblomster, du har i Kolonien, Maria. Den art har vi ikke her på Gjøl. Til gengæld kan vi prale af 16 minusgrader den forgangne nat!!
    Hvor er det godt , du har drivhuset. Det er jo en genial varmestue til sådan en sej størrelse som dig. Du er bare så sej!

  2. Grethe siger:

    Smukt, syregrønt kunstfoto i eftermiddagssol? Send det ind til Politiken!

Skriv et svar

