Fra finsk sauna til badehotel!

Der er sket SÅ meget på bare én lang weekend. Jeg kan dermed med stor stolthed præsentere det første FØR & EFTER show:

Før – Gipspladerne har fået filt

Efter! Så mangler der bare et køkken!

Og mere:

Før – med knastforsegler

Efter 2 x spærregrunder og 1 x træmaling (mangler lige én gang til)

Ps. Med 85 knaster på 1 m2 har der mindst været 6-8000 knaster! Ingen gættede rigtigt, men jeg kvitterer alligevel med kold øl på terrassen for at deltage i quizzen 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Istandsættelse af huset, The renovation begins... og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Fra finsk sauna til badehotel!

  1. Jørgen Andreasen siger:

    Du er en fantastisk håndværker.
    Vi har et hus, som trænge til maling, inde som ude.
    hvor¨år kommer du?
    FLOT – jeg glæder mig til indflyttergildet.

  2. Med ros kommer man langt, søde far 🙂
    Når I tager på bryllupsrejse, tømmer I lige køkkenet inden – så klarer Ras og jeg dét.

Skriv et svar

