Brug ikke en rundsav, når du har tømmermænd!

Jeg vågnede til en regnvåd søndag i Kolonien – med ondt i håret efter en dejlig sushi-middag med venner og en hel del vin. Og det er svært at sove længe en julimorgen, når man ikke har fået hængt gardiner op…

Gik i gang med at trække ledninger til min nye ovn, og det lykkedes mig at skære mig selv i fingrene adskillige gange. Så var jeg klar over, at det ikke var i dag, jeg skulle skære huller ud til køkkenvask og kogeplader, eller hive rundsaven frem og gå i gang med at konstruere en seng. Dagen var dømt til nørkleri – og lidt håndsav.

Brormand og jeg lejede et “lig” i går og kørte til Bauhaus i Glostrup, Bauhaus i Ishøj og Ilva i Greve for at købe stort ind, så jeg kan få bygget det sidste færdigt. Og hvor er det bare lykken at ligge på motorvejen i en gigantisk varevogn og skråle med på Medina og gamle 80’er pophits for fulde gardiner! Rasmus hev adskillige gratis kopper kaffe ombord og frokosten blev indtaget i Bauhaus’ Bistro!

Mine søde naboer i Kolonien havde alle hejst flaget på min fødselsdag i onsdags, og begavede mig med blomster og stiklinger af egen avl. Hvor dejligt! Så med lidt nye havemøber på terassen og på trods af, at haven ikke har fået den store opmærksomhed i år, så ser det efterhånden ret hyggeligt ud alligevel:


Dette indlæg blev udgivet i Istandsættelse af huset, Sommer, The renovation begins... og tagget . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

