Extreme make-over!

Nu kan jeg ikke vente længere! Jeg mangler godt nok lige at få gassen sluttet til kogepladerne, og ovnen sat på plads. Men nu er køkkenet stort set færdigt, og den første veninde-brunch er afholdt! Her kommer et lækkert før-og-efter-show:

This slideshow requires JavaScript.

Nu mangler der bare lidt farve på væggen, et par hylder, og så grøntsager og frugt fra haven 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Istandsættelse af huset, Køkken og tagget , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Extreme make-over!

  1. Karin siger:

    Super flot… Du kommer bare ned og fortsætter som fliselægger hernede 😉

  2. Line siger:

    Jesus Maria, der er gået en stor håndværker tabt i dig. Hold da helt op! Ja, ja, vi har da selv haft vabler af hårdt arbejde her på matriklen, og jeg er da også rimelig stabil med en kapsav, men jeg har altid bare været assistenten og haft manden til det forfinede og hårde…

    Stor R*E*S*P*E*C*T

    • Tak 🙂

      Ja, jeg tror det udspringer af en erfaring jeg gjorde mig fra Filmhøjskolen, hvor flere af tøserne konsekvent rakte den indviklede fjernbetjening til drengene, som heller ikke anede hvordan den fungerede, men påtog sig opgaven med selvfølgelighed. Så gik det op for mig at det ikke ligger i generne, hvorvidt man er teknisk – men at det ofte bare handler om kønsroller 🙂

  3. Grethe siger:

    Ja, du er modig, må jeg sige, og svendeprøven er bestået i første forsøg! Jeg kan da se, at der kommer vand ud af hanen, og til med ser det alt sammen hammergodt ud.Tillykke med resultatet!
    Gode ideer til den bærende søjle?? Hvad med miniature malerier? Eller en hindbærfarvet fluesmækker ophængt på en designet knage? Eller små fotogarafier af familien (:-) Eller kakler a la Gaudi?? Nå nej, du spurgte slet ikke…

Skriv et svar

