Jeg er sur i dag!

IMG_2231

Mudderstien, der fører ned til vores have

Jeg er sur i dag! Godt og grundigt muggen og ærgerlig og nedtrykt. Efter en alt for lang vinter med alt for meget kulde, havde jeg saftsuseme glædet mig til at flytte i Kolonien! Men nu har vi fået at vide, at kloakeringen pga frosten ikke bliver færdig før til sommer, og at der TIDLIGST bliver åbnet for vandet til juli! Derudover skal der også lige smides 10.000 kr. ekstra til fælleskloakeringen…

Det er jo en katastrofe! Uden vand kan vi ikke flytte derud. Jo bevares, vi kan da godt hente lidt drikkevand ved fælleshuset og tilbringe weekenderne med vådservietter og paptallerkner. Men vi kan ikke bo der fuld tid og fremleje vores lejlighed for sommeren (hvilket skulle have finansieret ny terrasse og varmepumpe), og vi kan ikke plante tomater og andre nye ting, der skal have masser af vand. Øv øv øv.  Jeg har 150 små nye planter i vindueskarmen herhjemme, som gerne vil ud i det fri, og en vintertræt krop, der trænger til at komme på græs! Så jeg er sur i dag…

IMG_2233

Forårsstemning på festpladsen

 

Dette indlæg blev udgivet i Forår og tagget . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

