Omnomnomnom!

2014-06-25 008 Hindbærsæsonen er i gang!

Jeg sværger, at jeg ikke konverterer havebloggen til en babyblog, men altså…Efter en dag på Østerbro hos mødregruppen, hvis børn alle sover igennem (og min unge vågner kl 23 og kl 2 og kl 4.30 og nægter at sove mere efter kl 5), og efter at guldklumpen sked igennem både ble og tøj og på sin mors t-shirt, mens vi var i Stof2000, og efter at have lagt øre og krop til skrig og skrål (fordi små børn bliver vældig trætte når de ikke sover om natten), så er det altså rart at komme tilbage til fred og ro i kolonien. At gå en aftentur i haven, smovse løs af hindbær og indsnuse duften i drivhuset.

Ahhhhhhhh

2014-06-25 006Og nej, jeg efterlod ikke bøllebarnet på Østerbro.

Dette indlæg blev udgivet i Sommer og tagget , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Omnomnomnom!

  1. Kirstine siger:

    Lækkert! Jeg håber selv at kunne begynde at plukke i weekenden. Og ærgerligt med det ikke-sovende barn. Det går jo nok over, om ikke andet så i teenageårene 🙂

  2. Nette siger:

    Det er jo lige præcis det, en kolo skal bruges til. Der, hvor man henter energien, duftene, overskuddet – også når “bøllen” ikke vil sove. Der, hvor man bare er til. Aaaahhhhhhhh.

Skriv et svar

