Powertools rules! 

Især når de bæres i bæltet!

Jeg starter lige med at undskylde halvfærdige blogposts, hvis du abonnerer på bloggen. Jeg tænkte, at jeg ville få blogget lidt mere om livet i kolonihaven, hvis jeg brugte wordpress-app’en på telefonen. Men vi – app’en og jeg – er ikke helt enige om, hvornår noget skal udgives.

Det jeg egentlig ville skrive om, er hvor seje værktøjsbælter er! Købte et til kæresten i julegave, og jeg må sige, at det tager sig vældig godt ud i brug!


Men næsten endnu sejere er det Bosch-værktøjsbælte, jeg fandt til min datter. Komplet med Bosch-boremaskine og drillbits (som jeg dog har gemt væk, da hun stadig er i den alder, hvor drillbits, grus og mors ørepropper forveksles med mad…)


Far og datter arbejder i øvrigt rigtig godt sammen på at få bygget vores anneks færdigt!

Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til Powertools rules! 

  1. Nette S. siger:

    Børn elsker at deltage sammen med mor og far.

Skriv et svar

